30.6.13

DAGENS RET...

Nem aftensmad med en lille smule snyd, for jeg købte 2 grove færdige salater i Føtex. Resten klarede jeg uden de store armbevægelser og vi endte med et rigtigt dejligt måltid. 

Ferske kyllingebryster fik et par skiver Manchego og et par friske basilikumblade på toppen, inden de blev svøbt i god tør røget skinke. 
Jeg brunede dem af på en glohed pande i kokosolie og lod dem stege færdige i ovnen.

Ærtepuréen er fra Spis dig mæt og glad. En absolut anbefalelsesværdig bog, hvis man skal finde sin vej i en madverden uden sukker og stivelse. 
Det er enkelthed, når det smager allerbedst, ærter, salt, smør og mynte. 

De ovnbagte blomkålsskiver blev bagt ved ca. 200 gr. i 12-15 min med lidt smør og krydder fra hylden. 

God og smagsfyldt måltid, der kan holde mig kørende til i morgen. 
Hvis der da ikke lige kommer et jordbær forbi...

No comments:

Post a Comment