7.7.13

NYDNING I SKYGGEN...


Iskaffe og lidt jordbær fra Annexgården med lidt kokoschokotopping på er sammen med et par kogebøger underholdsningen, mens jeg ta'r en pause fra solen, som jeg ellers elsker højt. 

Men jeg prøver at være voksen og fornuftig og undgår solen i de mest brændende timer. 
Daser i hængekøjen eller på verandaen med bøger, strik og musik, og ved 16 tiden er jeg så igen at finde midt i solen. 

Iskaffe er en af de bedste tørstslukkere i varmen, synes jeg, hurtigt lavet og med bare 2-3 ingredienser er det til at overskue selv om solen bager og varmen sitrer. 

Til 1 stort og læskende glas bruger jeg
2.5 dl iskoldt øko minimælk
1 tsk frysetørret kaffe
Evt 1/2 tsk kokossukker

Alt kommes i en høj kande og gives et ordentligt drøn med stavblenderen, så det bliver skummende og luftigt. 

Enjoy...

No comments:

Post a Comment