19.10.13

EFTERMIDDAGSGODTER...



Jeg har bagt Jane Faebers bananbrød i dag og vi har lige nydt det som en sen eftermiddagshaps med avocadonutella og bær til. 

Alt er lavet lige præcis som beskrevet i "Spis dig mæt og glad". Ingen grund til at være eksperimenterende, for alt virker og så er det jo temmelig let at kaste sig ud i på en langsom lørdag eftermiddag. 

Kokosfibre ejer jeg ikke, men brødet blev fint fint med ganske almindeligt øko kokosmel, så det kan altså sagtens bruges i en snæver vending eller hvis en helsekost ikke ligger i ens hood...


Opskriften ligger på Janes gode side, Madbanditten.dk, og så vidt jeg husker, så er eneste forskel på opskriften i bogen og på bloggen 100 g mørk chokolade. 

En enkelt skive af brødet var så rigeligt til min eftermiddagssult og jeg tænker allerede nu på, at jeg vist skal ha' mig en skive i morgen igen. Ristet måske?! Det tror jeg ville være rigtigt godt. Sprødt og sødt og så måske en skefuld friskost og de sidste blåbær på. 

I morgen. 
Eller har jeg nu faktisk fået talt mig op til en lille skive mere...

No comments:

Post a Comment