1.7.13

OSTEOMELET...



Jeg er i virkeligheden ikke den store æggespiser, men jeg øver mig voldsomt, for jeg har brug for at blive holdt mæt og føle mig godt tilpas i længere tid af gangen, end da jeg snackede knækbrød o.lign. om formiddagen. 
Og det kan en omelet klare.

Osteomeletten har jeg fundet hos Madbanditten, hendes blog er en perfekt støttepædagog her i begyndelsen af en hverdag uden "plejer".

Den smager helt forrygende den sprøde omelet og med en håndfuld frisk spinat i midten er der også taget hånd om nogle af dagens grønne sager.

En omelet af 2 store øko-æg kan holde mig mæt i 4-5 timer, helt mæt, det er længe for mig, der altid har sjat-spist hen over dagen.

En helt nu følelse. 
En rigtig god en af slagsen...

1 comment:

  1. Åh, jeg ææææælsker æg ;) Spiser du frugt ? for så kan jeg anbefale at putte en halv banan i sammen med de to æg - DET er et hit !

    ReplyDelete